Społecznościowa pomoc techniczna usługi Office 365

Aby przyłączyć się do konwersacji oraz poznać opinie i pytania innych klientów dotyczące usługi Office 365, odwiedź te strony społeczności usługi Office 365.

Samoobsługowa pomoc techniczna

Korzystając ze strony administracyjnej usługi Office 365, administratorzy usługi mogą wykonywać następujące zadania:

  • Zgłaszanie żądania obsługi bezpośrednio z administracyjnego interfejsu użytkownika.

  • Dostęp do Pulpitu nawigacyjnego kondycji usługi, na którym wyświetlane są informacje dotyczące stanu wszystkich usług i narzędzi uwzględnionych w planie E3 usługi Office 365. Klienci mogą logować się do Pulpitu nawigacyjnego kondycji usługi i przeglądać szczegółowe informacje dotyczące zdarzeń powodujących problemy związane z dowolną usługą lub narzędziem.

  • Otrzymywanie powiadomień o planowanej konserwacji infrastruktury usługi, która może mieć wpływ na dostępność części usług.

Dodatkowa pomoc i instrukcje

Te zasoby są źródłem szczegółowych informacji związanych z pomocą techniczną dla użytkowników zgłaszających bardziej szczegółowe zapytania.